Re: Nie da się podkręcić!!!

Autor: Tomasz Marek Brzozowski (tmbrzoz_at_ispid.com.pl)
Data: Tue 10 Mar 1998 - 21:36:24 MET

>Twój list przypomina mi pewną historyjkę. Na zajęciach praktycznych Jasiu
>miał zrobić płapkę na myszy. Do oceny oddał deskę z wbitą żyletką. Pani się
>spytała "Jasiu jak to działa?", na co Jasiu wyjaśnił, że myszka włazi na
>deseczkę przerzuca głwę przez kant żyletki i popiskując "nie ma serka, nie
>ma serka .." kręcąc jednocześnie główką obcina ją sobie. Zauważ, że
>normalnie myszki nie zachowują się tak jak by to chciał Jasiu, a Twoje "Nie
>da się podkręcić!!!" przypomina jak żywo "nie ma serka, nie ma serka ..".

Bardzo dziękuję za wspaniałe pouczenie i za lekcję, która miała mi
uprzytomnić, że jestem wielkim naiwniakiem i nie stać mnie zakup prawdziwie
szybkiego proca. Boże... Za co to wszystko? Obecnie, pracując na niezłym
kompie wspominam, jak trafił mi się zeszlif 133 -> 166. I jakoś działało,
tyle że się nieprzytomnie wieszało. Dlatego w celach eksperymentalnych
próbowałem zrobić TO z 133 oryginalnym. Wiem, że na grupach dyskusyjnych
każdy chce być wielkim mistrzem swojej wiedzy, a gdy już się ktoś zapyta o
coś prostego dlo kogoś innego, to od razu rozpętuje się na niego nagonka.
Tak więc satysfakcjonującej odpowiedzi od panów Wszechwiedzących nie
otrzymałem, ubolewam tylko nad tym, że ktoś zadał sobie sporo trudu i
stracił trochę czasu, aby opowiedzieć mi drastyczną historyjkę z wątpliwym
morałem. W każdym razie dzięki. Wiem, że zawsze mogę na Was liczyć. Bo ja
nic nie wiem, a Wy wiecie wszystko... A co do wzmiankowanym w poście pana
Kłoczki zadaniu domowym, to stwierdzam z całą mocą, że zajmuję się
odrabianiem o wiele ambitniejszych zadań, niż polecony ku mojej rozwadze
filozoficzny casus.
Pozdrawiam i jeszcze raz z pokorą i uwielbieniem kłaniam się, przyznając się
do własnej umysłowej niemocy, którą po 22 latach życia uprzytomniły mi
rzeczone postingi (w szczegłoności jeden).
Oczywiście z kulturą i rozwagą - tak jak w prawdziwych dyskusjach być
powinno... ;-)
Tomek
         tmbrzoz_at_ispid.com.pl
http://www.ispid.com.pl/~tmbrzoz