Re: Nie da się podkręcić!!!

Autor: Tomasz Kłoczko (kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl)
Data: Mon 09 Mar 1998 - 22:44:51 MET

Tomasz Marek Brzozowski <tmbrzoz_at_ispid.com.pl> wrote:
: Słuchajcie, czy to jest możliwe, że płyta (HX) rozpoznaje w jwkiś sposób typ
: procesora? Usiłowałem podkręcić P133 na więcej i nici z tego. Przetestowałem
: wszystkie ustawienia i kicha. Niżej się ta, a tam gdzie powinno być wyżej,
: jest tak samo, albo niżej. Nie jestem zielony w sprawach PC, ale takie
: zachowanie wydaje mi się dziwne. Ktoś miał podobne problemy? Będę wdzięczny
: za odpowiedź.

Twój list przypomina mi pewną historyjkę. Na zajęciach praktycznych Jasiu
miał zrobić płapkę na myszy. Do oceny oddał deskę z wbitą żyletką. Pani się
spytała "Jasiu jak to działa?", na co Jasiu wyjaśnił, że myszka włazi na
deseczkę przerzuca głwę przez kant żyletki i popiskując "nie ma serka, nie
ma serka .." kręcąc jednocześnie główką obcina ją sobie. Zauważ, że
normalnie myszki nie zachowują się tak jak by to chciał Jasiu, a Twoje "Nie
da się podkręcić!!!" przypomina jak żywo "nie ma serka, nie ma serka ..".

I jeszcze apropo końcówki Twojego listu ze słowem "problemy". Spójrz na
koniec tego listu.

Miłego dnia .. i jako zadanie domowe proponuję zastanowienie się na zdaniem:
"po co producent zadaje sobie trud malując na procu jego parametry ?". Ten
producent to chyba jakiś śfirus, czyż nie ? Farbę tylko marnuje .. $%^!#

A .. jak się kiedyś nie daj .. spotkamy to mi nie mów, że jesteś mi
wdzięczny bo nie będzie to na pewno prawdą 8-)

kloczek

Tomasz Kłoczko, sys adm @zie.pg.gda.pl|*e-mail: kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl*