Re: Nie da się podkręcić!!!

Autor: Marek Blaszkowski (mb_at_kis.p.lodz.pl)
Data: Thu 19 Mar 1998 - 16:30:35 MET

Tomasz Marek Brzozowski <tmbrzoz_at_ispid.com.pl> wrote:
: Bardzo dziękuję za wspaniałe pouczenie i za lekcję, która miała mi
: uprzytomnić, że jestem wielkim naiwniakiem i nie stać mnie zakup prawdziwie
: szybkiego proca. Boże... Za co to wszystko? Obecnie, pracując na niezłym
: kompie wspominam, jak trafił mi się zeszlif 133 -> 166. I jakoś działało,
: tyle że się nieprzytomnie wieszało. Dlatego w celach eksperymentalnych
: próbowałem zrobić TO z 133 oryginalnym. Wiem, że na grupach dyskusyjnych
: każdy chce być wielkim mistrzem swojej wiedzy, a gdy już się ktoś zapyta o
: coś prostego dlo kogoś innego, to od razu rozpętuje się na niego nagonka.
: Tak więc satysfakcjonującej odpowiedzi od panów Wszechwiedzących nie
: otrzymałem, ubolewam tylko nad tym, że ktoś zadał sobie sporo trudu i
: stracił trochę czasu, aby opowiedzieć mi drastyczną historyjkę z wątpliwym
: morałem. W każdym razie dzięki. Wiem, że zawsze mogę na Was liczyć. Bo ja
: nic nie wiem, a Wy wiecie wszystko... A co do wzmiankowanym w poście pana
: Kłoczki zadaniu domowym, to stwierdzam z całą mocą, że zajmuję się
: odrabianiem o wiele ambitniejszych zadań, niż polecony ku mojej rozwadze
: filozoficzny casus.
: Pozdrawiam i jeszcze raz z pokorą i uwielbieniem kłaniam się, przyznając się
: do własnej umysłowej niemocy, którą po 22 latach życia uprzytomniły mi
: rzeczone postingi (w szczegłoności jeden).
: Oczywiście z kulturą i rozwagą - tak jak w prawdziwych dyskusjach być
: powinno... ;-)
: Tomek
: tmbrzoz_at_ispid.com.pl
: http://www.ispid.com.pl/~tmbrzoz

Nie martw sie..., to zalezy. Ja od roku mam P133 ustwionego na 200 (plyta HOT-553)...

--
Marek Blaszkowski
mb_at_kis.p.lodz.pl