Re: Plyta ABIT LX6 i magistrala 100Mhz?!

Autor: Adam Nowak (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 10 Mar 1998 - 21:46:51 MET

Bernard wrote:

> Dnia Sun, 08 Mar 1998 20:06:12 +0100, Adam Nowak
> <vindex_at_friko.onet.pl> pisales:

> i tak byc powinno :). Przypuszczam ze te 5,5 zostalo spisane z manuala

Zgadza sie :) W manual'u jest 5,5

> u mnie tez :), a te 100MHz to faktycznie napis :
> na 4x100 nie poszlo, ale
> 3x100 dalo 250 MHz ??? i *Please recheck - CPU SOFTMENU*
> 2x100 dalo 166 MHz reszta jak wyzej
> zwroccie uwage ze te 100 tak czy inaczej daje 83 :( i wogle z nim nic
> nie pracuje
> natomiast 4x83 i chodzi ladnie na 333 MHz tymczasem stabilnie :)

E, nie jest tak zle :) To co pokazuje sie po starcie komputera to tez
tylko napis :) Tak naprawde to jest to 92 MHz i na niektorych zestawach
(plyta + pamiec + odpowiednie karty + odpowiedni dysk :) ) dziala bez
problemu

> no to masz lepsza plyte 8)

Albo pamieci :)

> jak go wyprodukuja to wytrzyma :)

Jak wyprodukuja :) I i tak beedzie to tylko 460 MHz :)

> Pozdrowienia - Bernard

Pozdrowienia

Vindex

..