Re: Plyta ABIT LX6 i magistrala 100Mhz?!

Autor: Bernard (bernard_at_NIEBOpriv.onet.pl)
Data: Tue 10 Mar 1998 - 02:37:12 MET

Dnia Sun, 08 Mar 1998 20:06:12 +0100, Adam Nowak
<vindex_at_friko.onet.pl> pisales:

>Ja tam jednak zawsze bardziej wierze stanowi faktycznemu a nie
>instrukcji :)

i tak byc powinno :). Przypuszczam ze te 5,5 zostalo spisane z manuala

>100 MHz to tylko napis. Faktycznie jest 92 MHz - widac to wyraznie we
>wszystkich testach :) A ten bios jest w wiekszosci plyt (do zwyklego
>pentium tez) :) Numerek revision BIOS'u jest na koncu ciagu w lewym
>dolnym rogu - u mnie jest to 7Q

u mnie tez :), a te 100MHz to faktycznie napis :
na 4x100 nie poszlo, ale
    3x100 dalo 250 MHz ??? i *Please recheck - CPU SOFTMENU*
    2x100 dalo 166 MHz reszta jak wyzej
zwroccie uwage ze te 100 tak czy inaczej daje 83 :( i wogle z nim nic
nie pracuje
natomiast 4x83 i chodzi ladnie na 333 MHz tymczasem stabilnie :)

>Zgadza sie - na moich TI chodza wszystkie ustawienia - wysiada niestety
>Monster :(

no to masz lepsza plyte 8)

>Obawiam sie ze tego nie wytrzyma procesor :)

jak go wyprodukuja to wytrzyma :)

Pozdrowienia - Bernard

jeżeli chcesz do mnie napisać musisz usunąć
fragment NIEBO z mojego adresu.