Re: Plyta ABIT LX6 i magistrala 100Mhz?!

Autor: Adam Nowak (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 08 Mar 1998 - 20:06:12 MET

Bernard wrote:

> Dnia Sat, 07 Mar 1998 22:03:16 +0100, Adam Nowak
> <lucynka_at_friko2.onet.pl> pisales:

> Otoz to, chociaz w manual'u plyty faktycznie jest rowniez 5,5

Ja tam jednak zawsze bardziej wierze stanowi faktycznemu a nie
instrukcji :)

> u mnie jest 100 MHz :) BIOS 4,51 PG

100 MHz to tylko napis. Faktycznie jest 92 MHz - widac to wyraznie we
wszystkich testach :) A ten bios jest w wiekszosci plyt (do zwyklego
pentium tez) :) Numerek revision BIOS'u jest na koncu ciagu w lewym
dolnym rogu - u mnie jest to 7Q

> podstawa w tej plycie

Zgadza sie - na moich TI chodza wszystkie ustawienia - wysiada niestety
Monster :(

> jak widzisz tylko ;) PII 500

Obawiam sie ze tego nie wytrzyma procesor :)

> Pozdrowienia - Bernard

Pozdrowienia

Vindex