Re: Pamieci do LX 6 Bylo:plyta pod PII

Autor: Bernard (bernard_at_NIEBOpriv.onet.pl)
Data: Tue 10 Mar 1998 - 02:37:09 MET

Dnia Mon, 09 Mar 1998 07:35:17 -0600, zklos_at_lucent.com pisales:

>Hmmmm, SDRAM z EEPROM. SDRAM to typ pamieci DRAM umieszczany na modulach
>zwanych DIMM'ami. EEPROM to typ elektrycznie reprogramowalniej pamieci
> EPROM czyli inaczej mowiac ROM. W takim czym siedzi BIOS komputera (czesto)
>lub karty graficznej (rzadko).
>Mowienie o EEPROM'ach w kontekscie SDRAM to bzdury. Albo mowisz o pamieciach
>SDRAM na DIMM'ach (tj. o ich czasie dostepu 10nS itp.) albo o pamieci EEPROM
>umieszczonej badz to na plycie glownej lub karcie graficznej. Czas dostepu
>pamieci tego typu nie jest zwykle lepszy niz 150nS...

no coz, moge Ci zproponowac przeglad stron WWW producentow ....a tak
nawiasem rzecz biorac wiekszosc plyt opartych o chipset 440 LX nie
toleruje pamieci SDRAM bez EEPROM'u - tak bylo w moim przypadku i
aktualnie w moim komputerze siedza SDRAM'y z EEPROM'em :). W pozycjach
cennikowych dystrybutorow pamieci sa one wyodrebnione ...

Pozdrowienia - Bernard

jeżeli chcesz do mnie napisać musisz usunąć
fragment NIEBO z mojego adresu.