Re: Pamieci do LX 6 Bylo:plyta pod PII

Autor: Piotr Misiewicz (#squonk_at_psk2.am.lodz.pl)
Data: Fri 20 Mar 1998 - 19:29:32 MET

....a tak
> nawiasem rzecz biorac wiekszosc plyt opartych o chipset 440 LX nie
> toleruje pamieci SDRAM bez EEPROM'u - tak bylo w moim przypadku

- a niektore nie toleruja z EEPROMmem !!

Co przeszedlem - sam wiem. Plyta Asus P2LX97 3xdimm 32mb z w/w - nie dalo
sie zainstalowac windy !
Wieszal sie przy kofigurowaniu "pluc i lapac" Dopiero koledzy poradzili mi
aby sprobowac na kosciach bez EEPROMu (w obu przypadkach SDRAMy) - i po
klopocie.

Piotr/ squonk_at_psk2.am.lodz.pl