Re: Pamieci do LX 6 Bylo:plyta pod PII

Autor: zklos_at_lucent.com
Data: Mon 09 Mar 1998 - 14:35:17 MET

Hmmmm, SDRAM z EEPROM. SDRAM to typ pamieci DRAM umieszczany na modulach
zwanych DIMM'ami. EEPROM to typ elektrycznie reprogramowalniej pamieci
 EPROM czyli inaczej mowiac ROM. W takim czym siedzi BIOS komputera (czesto)
lub karty graficznej (rzadko).
Mowienie o EEPROM'ach w kontekscie SDRAM to bzdury. Albo mowisz o pamieciach
SDRAM na DIMM'ach (tj. o ich czasie dostepu 10nS itp.) albo o pamieci EEPROM
umieszczonej badz to na plycie glownej lub karcie graficznej. Czas dostepu
pamieci tego typu nie jest zwykle lepszy niz 150nS...

To w duzym skrocie tyle.

Jak ktos wymysli DIMM'y z pamiecia EEPROM albo kostki pamieci SDRAM z
wbudowanymi (?) wewnatrz pamieciami ROM to mnie poinformuj.

Zbyszek Klos