Re: Wymiana bebechow

Autor: Łukasz Bajoński (lbajon_at_sgh.waw.pl)
Data: Mon 09 Mar 1998 - 16:43:57 MET

zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl (R.Zylla) napisał(a):

> ^^^^^^^^^^^^^^
> O ile sie orientuje to w plytach Pentiumowych
> juz takich slotow niema.

Takich slotów to nigdzie nie ma ;->
Co najwyżej VESA LB (VLB)

> Z powodu tego ze w zasadzie sloty PCI teraz robia.
> Pozatym przyda sie troche wiecej pamieci bo spodziwam sie
> ze "apgrejd" robisz z powodu przesiadki na W95, a to badziewie
> lubi miec RAMu cos powyzej 16MB czyli prawdopodobnie dodasz 16MB

To zależy czy są tam PSowe SIMMy czy stare, jak stare (co jest bardzo
prowdopodobne przy 486VLB) to radzę sprzedać płytę, procek, grafikę i
pamięć a kupić jakąś używaną porządną płytę na VX (będzie taniej) z
P133 i 32 MB SDRAM i jakąś grafikę na PCI, widziałem ogłoszenia
Trio64V+ za 70 zł ! Wszystko razem wyniesie Cię jakieś 550 - 600 zł
(za bardzo porządną płytę na której P133 podkręcisz do P166)
Za swój złom weźmiesz jakieś 200 zł więc wsumie za 400 zł będziesz
miał 3x szybszy komputer :)

> Jak trafisz na jakas specjalna plyte to i myche tez bedziesz
> musial zmienic.

???
Po co ???