Re: Nowy CPUERROR.EXE

Autor: Mirosław Ziarko (mziarkoNO_SPAM_at_lodz2.p.lodz.pl)
Data: Mon 09 Mar 1998 - 16:43:45 MET

Jestem zainteresowany zalozeniem procesu temu gosciowi.
Mam cala poczte od tego goscia wysylana na NEWSy i
opinie goscia który zbadal ten program i stwierdzil ze to ten
program zrobil mi sieczke z dysku.

Slawomir Marczynski <slawek_at_arcadia.tuniv.szczecin.pl> napisał(a) w
artykule <34fe79d7.0_at_zeus.man.szczecin.pl>...