Re: Wymiana bebechow

Autor: Michal H. Chrominski (mchrom_at_sgh.waw.pl)
Data: Sun 08 Mar 1998 - 23:07:40 MET

On 8 Mar 98 19:03:34 GMT, "Bednarek" <bednarek_at_geocities.com> wrote:

>Witam!
>Jestem troche zielony, jesli chodzi o hardware, wiec prosze o pomoc. Mam w
>domu przedpentiumowy sprzet 486DX2-66MHz z 8MB RAM-u (2x4MB) i karta
>graficzna Cirrus Logic ISA Local Bus. Obecnie chcialbym zmienic komputer,
>ale nie wiem dokladnie do czego moge ograniczyc liste zakupow (bo obecnie
>nie mam za duzo pieniedzy). Co musze KONIECZNIE wymienic, oprocz plyty i
>procesora? Czy karte grafiki tez musze?
>
>Z gory wielkie dzieki,
>Bednarek.
KONIECZNA jest wymiana plyty glownej, procesora i raczej pamieci.
Pisze raczej, gdyz plyta Pentium bedzie obslugiwala posiadane przez
Ciebie pamieci, ale Pentium i 8MB RAMu to baardzo malo.
Oczywiscie dla ogolnej sprawnosci systemu warto pomyslec o zmianie:
karty graficznej, twardego dysku, CDka i tak wkolo /jak pozmieniasz
juz wszystko co chciales to to co kupiles najpierw bedzie juz
przestarzale :-))/
Michal H. Chrominski
mchrom_at_sgh.waw.pl