Re: Wymiana bebechow

Autor: R.Zylla (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Sun 08 Mar 1998 - 21:53:02 MET

At 20:17 03-08-98 +0100, you wrote:

>Jestem troche zielony, jesli chodzi o hardware, wiec prosze o pomoc. Mam w
>domu przedpentiumowy sprzet 486DX2-66MHz z 8MB RAM-u (2x4MB) i karta
>graficzna Cirrus Logic ISA Local Bus. Obecnie chcialbym zmienic komputer,
                        ^^^^^^^^^^^^^^
  O ile sie orientuje to w plytach Pentiumowych
  juz takich slotow niema.

>ale nie wiem dokladnie do czego moge ograniczyc liste zakupow (bo obecnie
>nie mam za duzo pieniedzy). Co musze KONIECZNIE wymienic, oprocz plyty i
>procesora? Czy karte grafiki tez musze?

  Z powodu tego ze w zasadzie sloty PCI teraz robia.
  Pozatym przyda sie troche wiecej pamieci bo spodziwam sie
  ze "apgrejd" robisz z powodu przesiadki na W95, a to badziewie
  lubi miec RAMu cos powyzej 16MB czyli prawdopodobnie dodasz 16MB

  Jak trafisz na jakas specjalna plyte to i myche tez bedziesz
  musial zmienic.

--
Romek
~~==__   Pecetologia to nauka doświadczalna   __==~~