cholerne szumy w AWE 64 OEM

Autor: Grzegorz Włodarczyk (gwlodarc_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 03 Mar 1998 - 22:44:46 MET

Czesc!

Mam takie oto pytanie: czy wszystkie karty Sound Blaster AWE 64 OEM
tak cholernie szumia jak moja? Po ustawieniu max. wzmocnienia we
wzmacniaczu od wiezy (dobrej jakosci) bez odsluchu czegokolwiek karta
"produkuje" tak okropnie duze szumy :-( ze szlag mnie trafia (ponoc
jest to baaardzo dobra karta)...
Dodatkowo szumy te poglebia efekt 3D oraz regulacja nasycenia tonow
wysokich (nie wiem czy tak powinno byc).

Czy ktos z uzytkownikow tej karty spotkal sie z podobnym problemem?

-----
Grzegorz Wlodarczyk
gwlodarc_at_box43.gnet.pl