Re: cholerne szumy w AWE 64 OEM

Autor: Andrzej Popowski (popej_at_friko.onet6.pl)
Data: Wed 04 Mar 1998 - 23:32:47 MET

Tue, 03 Mar 1998 22:44:46 +0100, "Grzegorz Włodarczyk"
<gwlodarc_at_box43.gnet.pl> piszesz:

>Czesc!
>
>Mam takie oto pytanie: czy wszystkie karty Sound Blaster AWE 64 OEM
>tak cholernie szumia jak moja? Po ustawieniu max. wzmocnienia we

Mozesz poprobowac zmiany ukladu slotow, w ktorym siedza karty. Staraj
sie wstawic karte dzwiekowa mozliwie daleko od innych, przede
wszystkim daleko od karty video.

Pozdrowienia,

Andrzej Popowski

(usun cyfry z mojego adresu / remove digits from my address)