Re: cholerne szumy w AWE 64 OEM

Autor: Arkadiusz Kowalski (arekk_at_telmax.com.pl)
Data: Wed 04 Mar 1998 - 09:30:01 MET

Grzegorz Włodarczyk napisał(a) w wiadomości:
<34FC79CE.20481BE_at_box43.gnet.pl>...
>Czesc!
>
>Mam takie oto pytanie: czy wszystkie karty Sound Blaster AWE 64 OEM
>tak cholernie szumia jak moja? Po ustawieniu max. wzmocnienia we
>wzmacniaczu od wiezy (dobrej jakosci) bez odsluchu czegokolwiek karta
>"produkuje" tak okropnie duze szumy :-( ze szlag mnie trafia (ponoc
>jest to baaardzo dobra karta)...
>Dodatkowo szumy te poglebia efekt 3D oraz regulacja nasycenia tonow
>wysokich (nie wiem czy tak powinno byc).
>
>Czy ktos z uzytkownikow tej karty spotkal sie z podobnym problemem?

Po ustawieniu wzmacniacza "na max" wszystko bedzie szumialo :)))
Ale na powaznie. Mam AWE 64 OEM. Mialem rowniez wersje "nie OEM" i nie
zauwazylem roznicy. OEM ma wg mnie gorsze zlacza z tylu karty. Czasami
trzeba wtyczka troche poruszyc aby dobrze sie ulozyla. Jesli zle kontaktuje
to w glosnikach pojawia sie przydzwiek (moze to jest twoj problem). Sprawdz
rowniez, czy podlaczyles wzmacniacz do wyjscia line out (z pominieciem
wzmacniacza zintegrowanego). Musisz rowniez pamietac, ze AWE 64 jest karta
stworzona do gier i nie nalezy do klasy profesjonalnej. 95% AWE 64 jest
podlaczona w domach do topornych glosniczkow. Karty profesjonalne, ktore nie
beda szumialy zaczynaja sie od ok. 2000 PLN.
AWE 64 jest rzeczywiscie bardzo dobra karta W SWOJEJ KLASIE.

pozdrawiam

  Arkadiusz Kowalski
arekk_at_telmax.com.pl
  tel. (0) 602 334 694