Re: Monitor 15"

Autor: Tomasz Marek Brzozowski (tmbrzoz_at_ispid.com.pl)
Data: Mon 02 Mar 1998 - 01:15:07 MET

Krzysztof Romanski napisał(a) w wiadomości:
<6dcrgq$kdk$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...

>2. Geometria jest tragiczna. Pomimo bardzo wielu różnych
>możliwości korekcji nie udało mi się ustawić prawidłowego
>obrazu.
No, co do geometrii, to muszę przyznać rację. Są z tym pewne problemy, ale
można osiągnąć pewien zadawalający konsensus. Wszystko z powodu
superpłaskeigo ekranu (Trintron). Na wypukłych kineskopach zniekształcenia
się wpsują w kształt kineskopu i mniej rażą (choć są większe).

>3. Ostrość jest dość słaba (może to wina karty graficznej -
>nie wiem).
Jeżeli to Trinitron (Futura) - to na pewno coś nie tak z kartą. Ostrość jest
wręcz zabójcza! Żyleta. Plamka 0,25 i idealna zbieżność - nawet w rogach!
tmbrzoz_at_ispid.com.pl
http://www.ispid.com.pl/~tmbrzoz