Re: Monitor 15"

Autor: Krzysztof Romanski (krisr_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 02 Mar 1998 - 00:15:08 MET

Michal Sztajer napisał(a) w wiadomości:
<34f83a34.3266757_at_news.lublin.pl>...

> [...]
jakość obrazu)?

>NIe kupuj CTX - sa bardzo awaryjne

Nie wiem, jak wygląda awaryjność CTX bo jeszcze mi się nie
popsuł, ale sam używam 17 calowego, a jakiś czas temu
pracowałem na 15 calowym CTX. Wg mnie to są średniej jakości
monitory, bo:
1. Przy zwiększaniu częstotliwości odświeżania bardzo maleje
kontrast
2. Geometria jest tragiczna. Pomimo bardzo wielu różnych
możliwości korekcji nie udało mi się ustawić prawidłowego
obrazu.
3. Ostrość jest dość słaba (może to wina karty graficznej -
nie wiem).
4. Duuużo bardziej wolałbym pracować na Samsungu GLSi, który
stoi w sąsiednim pokoju. Jak się porówna obraz (kontrast,
ostrość), to jak mercedes i syrenka :) (w zakresie komfortu
rzecz jasna).

--
Krzysztof Romański
krisr_at_friko.onet.pl