Re: Biper w PC

Autor: Bartłomiej Kosik (bartbk_xxx-rated_at_xxx-ratedpolbox.com)
Data: Mon 02 Mar 1998 - 01:34:23 MET

Nie moglem odpowiedziec na priva bo serwer i polbox i optimus odrzucaja cie
jako adresata. Ciekawe czemu?

Odp:
Ściągnąć z Internetu (wpisując w dowolnej wyszukiwarce PC Sound Driver lub
cos podobnego). Zainstalować i dzwięki wav i inne beda odtwarzane przez PC
Speakera.

Andrzej napisał(a) w wiadomości: <6d4q24$et0$1_at_info.nask.pl>...