Re: Monitor 15"

Autor: Wojciech Bartkowiak (zssam_at_telbank.pl)
Data: Mon 02 Mar 1998 - 17:11:29 MET

Osobiscie mam Brilliance 105A (cena ok. 1350) i uwazam za optimum
cena/jakosc. Ma dobry kineskop zapweniajacy duzy kontrast i minimalne
odblaski. OSD jest naglupszym wynalazkiem jesli za jego pomoca trzeba
regulowac jasnosc i kontrast. Monitory bez galek do tych prarametrow nie
powinny byc dopuszczone do sprzedazy ze wzgledow ergonomicznych! A
rdzennych tawianow i koreanczykow to bym sie bal (za duzo wydzialem
nieudanych). Na monitorze nie warto oszczedac (plyta glowna czy proc i tak
za rok bedzie przestarzaly, a dobry monitor jaszcze za 3-4 bedzie dobry -
wiem bo mam w robocie Nec 5FG).
                                            Wojciech Bartkowiak, Koszalin