Re: Sprzet za 3 700 ?

Autor: Wit Witerski (witw_at_friko2.onet.pl)
Data: Sun 01 Mar 1998 - 09:00:43 MET

>Wlasnie. :)

Ale jednak wolisz Poldę 1.4 od CC700!!!

>Albo do wykorzystywania programow caloplytowych, encyklopedii, slownikow,
>(potrzebne dodac).

Większość słowników/encyklopedii przegrywa na dysk bazę haseł (czy coś
takiego)
i wyszukuje je na dysku twardym. Dopiero po szersze informacje sięga do już
znanego
miejsca na płytce...

>Efektach... To nowe gry juz nie maja podkladu muzycznego?

Nowe gry mają muzykę CD-Audio... ja wolałem MIDI...

>Naszym rynku grafikow? Przyjely sie, przyjely...

Acha! Myślałem, że chodzi o rynek polski... :)

>Przyporzadkuj mu sobie dwuklik.

To wszystko zależy od przyzwyczajenia. Jak ktoś nigdy tego nie robił,
a stosunkowo długo pracował na komputerze, to się już chyba do tego nie
przekona...

>Masz spore mozliwosci wykorzystania srodkowego przycisku. Moze zastepowac
>jakis klawisz, kombinacje Undo (to dla grafikow), zamykac aplikacje,
>minimalizowac wszystkie otwarte okna, otwierac Start i co tam jeszcz
chcesz.

Napisałem NP. DWU-KLIK. Sam nigdy tego (dwu-klik) nie robiłem, tylko w
Corelu 3
przełączanie na podgląd strony (czy coś takiego)...

>Jezeli musi to byc kulkowa w cenie optycznej to jednak Logitech...

Logitech za 70zł to chyba Pilot, a jest ona strasznie kiepska (niewygodna,
często się brudzi).
Droższych nie znam, więc się nie wypowiadam...

Pozdrawiam,
Wit Witerski <witw_at_kki.net.pl>
<SMS: +48601377146_at_text.plusgsm.pl>