Re: Jaki wentylator

Autor: Michal Baszynski (michal_at_ikar.t17.ds.pwr.wroc.pl)
Data: Sun 01 Mar 1998 - 15:10:23 MET

Marcin Wieczorek wrote:

> Poradźcie mi proszę jaki mam kupić wentylator do K6. Dość intensywnie
> pracuję i często komputer działa 24 godziny na dobę. Większość
> wentylatorków nie wytrzymuje takiego tempa i wyrabiają im się łożyska.

Czesc!
Poszukaj wentylatora na lozyskach kulkowych ( nie wierz sprzedawcom,
sami czesto nie wiedza co sprzedaja a wciskaja kit abys tylko kupil -
musi miec napis "ball bearing") i z duzym radiatorem. Nie wiem jak teraz
ale do niedawna mozna bylo dostac takie na gieldzie - byly w sporym
pudeleczku z orlem ( 12V 0.14A). Mam taki od poczatku listopada, pracuje
ok. 16-20h na dobe i ciagle slychac tylko szum powietrza.

        Pozdrowienia
                        Michal