Re: Sprzet za 3 700 ?

Autor: Wit Witerski (witw_at_friko2.onet.pl)
Data: Sat 28 Feb 1998 - 18:08:15 MET

>A po co komuś szybszy komputer? Niech kupi P100... :->

Ale teraz się nie kupi P100 na gwarancji... :(

>A czemu nie ASUS? Dobra płyta to podstawa...

Ponieważ na wstępie Asus jest dużo droższy, a skoro mnie Soyo nie sprawia
problemów,
a kolegom np. Abity, to po co dopłacać?
To jest tak, jakby Soyo zrobił teraz płytę za 700zł. Jestem pewien, że
sprzedawała by się
nieźle... no cóż - była by lepsza od tej za 400... ;)

>A niby czemu mniej stabilny? No, chyba że na shitnej płycie/kiepskiej
>reszcie...

A te problemy z kabelkami do HDD, z zawieszaniem się systemu, itp.
Po co mieszać?

>Ale jest to podstawa :)

Błąd - stabilność to podstawa - ZAWSZE!

>A niby do czego może się przydać 3D? Do CAD-a? Tak często się go używa?
>Według mnie karty 2D i 3D należy kupować osobno.

Wg mnie też - zaproponowałem ET6000/6100.
A co się stało z ET6300? Miało być takie cudo i teraz słuch o nim zaginął...

>Różnice nie są wielkie... na niekorzyść Virge'a

A czy jakieś dodatkowe bajery są na Virge'u (rozmyte tekstury)?
Chodzi mi oczywiście o Quake'a/Quake'a II.

>Tak - 14" to strasznie mały obraz - wyżej 800x600 nie można wyciągnąć (a
>raczej nie ma sensu)... i w ogóle jest to już przeżytek...

Jeżeli 14" to STRASZNIE MAŁY obraz, to 15" jest MAŁYM obrazem, a 17"
ŚREDNIM...
Mnie do normalnej pracy wystarczy 14" - bez przesady. Jeżeli już, to 17"...

>CTX 1569SE kosztuje ok. 1000zł... chociaż ja bym dooszczędzał i kupił
>Futurę.

>A co złego w SB16?

No właśnie?

>I tylko po to kupiłeś SB64? Są emulatory wavetable...

No tak... są też emulatory 3Dfxa i koprocesora... dziękuję - postoję.

>Odradzam - tylko 2 klawisze i problemy pod nie-windozą...

Do "normalnych prac" używa się windozy.

>Ja używam od dawna myszek a4tech (tych standardowych, z przełącznikiem po
>lewej stronie) i jestem z nich zadowolony...

Takich ze "spojlerkiem"? Pro-7, czy jakoś tak...
Miałem taką przed Microsoftem, ale szybko padła (jak wcześniejsze).

>Bo i pod win nie ma dla niego standardowo zastosowania...

Otóż to.

>Będzie miał 166 zamiast 250, a płyta będzie chodzić na 66 zamiast 83.

A czemu to 200 mamy podkręcać, a 166 nie?

>nieznanego producenta i niepewna...

Soyo, Abit - pewna i znanego producenta.

>O klasę gorszy...

Nie każdy ma wymagania w stylu Sony 21"...

>również o klasę gorszy.

Różnica niezauważalna jak się ma dobrą linię i łączy tylko z internetem...

>dziękuję za "takie same" osiągi...

Bardzo proszę, ja wolę zaoszczędzić 650zł, ew. dać powodzianom...

Pozdrawiam,
Wit Witerski <witw_at_kki.net.pl>
<SMS: +48601377146_at_text.plusgsm.pl>