Re: Sprzet za 3 700 ?

Autor: Wit Witerski (witw_at_friko2.onet.pl)
Data: Sun 01 Mar 1998 - 08:52:49 MET

>64MB ramu, jak by powiedziec, to nie jest tak duzo. Powiedzialbym, ze to
>raczej troche powyzej przecietnej :>.

Ja mam 32MB i nie narzekam.
Do czego uzywasz komputera, ze masz takie wymagania?

>PS. Nie wiedzialem, ze procesor Pentium obsluguje do 64MB Ramu ;)

To juz wiesz ;)
Chodzi mi o to, ze jak ktos pracuje profesjonalnie np. w programach CAD,
to poza np. 128MB RAM, potrzebuje tez szybszego procesora (PII)...

Wit Witerski <witw_at_kki.net.pl>
<SMS: +48601377146_at_text.plusgsm.pl>