Moduł Peltiera (było Re: S U P E R !!! POMYSL!!!)

Autor: Jacek Fiok (jfiok_at_kki.net.pl)
Data: Fri 30 Jan 1998 - 21:02:15 MET

Dnia 30 Jan 98 10:44:32 GMT, "Adam Sroka" <spadam_at_zt.krakow.tpsa.pl>
stworzył takie coś:

[...]
>chlodzenie!
>---------------------
>1. pieronski radiator przeznaczony do pacy solo
>2. do niego przykrecony wiatraczek na 2 blachowkretach
>3. calosc docisnieta sprezynujaca blaszka umocowana na zaczepkach
> wykonanych ze zpinaczy biurowych
>4. dodatkowy wiatraczek przymocowany do obudowy ktory chlodzi
> regulator napieca - bo sie dran strasznie grzeje
>
>i kto mnie przebije

Moduł Peltiera?
Tylko niech mi wreszcie ktoś wytłumaczy:

- gdzie w Warszawie mogę to kupić (i za ile),
- ile żre prądu i czy zasilacz to wytrzyma,
- jakim napięciem się to zasila i jak to plugnąć do standardowych
kabli w kompie :-) (nie mam zbyt wiele wspólnego ze złotą rączką)

Z góry dzięki. I poproszę o kopię odpowiedzi na priv.

Jacek Fiok, Warszawa
e-mail: jfiok_at_kki.net.pl, jfiok_at_vlo.waw.pdi.net
Ulepszanie Win95 i inne formy rozrywki:
http://vlo.waw.pdi.net/~jfiok/