Re: S U P E R !!! POMYSL!!!

Autor: Adam Sroka (spadam_at_zt.krakow.tpsa.pl)
Data: Fri 30 Jan 1998 - 11:44:32 MET

Michal Martys <mafi_at_ds14.agh.edu.pl> napisał(a) w artykule : Proponuje aby
aby nadac PODKRECANIU PROCKOW!!! status narodowej,
: specjalnosci, sportu narodowego itd.
: ( dolaczyc ta praktyke do dzialu samorealizacji w piramidzie Maslowa)
:
: Kto jest za dopisuje sie wg. schematu:
: Ja swojego i486sx2 50MHz puszczam na 66MHZ
: Nie podkrecam go na 80MHZ bo sie winda wywala
: Chlodzenie - radiator przyczepiony do podstawki na gumce
:
A ja ma Cyrix 150+ ktory biega jako 166+ (bo tylko tyle moze biedak :-< ),

chlodzenie!
1. pieronski radiator przeznaczony do pacy solo
2. do niego przykrecony wiatraczek na 2 blachowkretach
3. calosc docisnieta sprezynujaca blaszka umocowana na zaczepkach
    wykonanych ze zpinaczy biurowych
4. dodatkowy wiatraczek przymocowany do obudowy ktory chlodzi
    regulator napieca - bo sie dran strasznie grzeje

i kto mnie przebije

pozdrawiam
as