Re: Podkręcanie procesora

Autor: Jacek Fiok (jfiok_at_kki.net.pl)
Data: Fri 30 Jan 1998 - 21:02:12 MET

Dnia Wed, 28 Jan 1998 23:30:12 +0100, "Paweł Chałczyński"
<alisoft_at_polbox.com> stworzył takie coś:

>Mam Intel Pentium 200.
>Jest standardowo ustawiony : 66Mhz i mnożnik 3.
>Mogę zmienić zegar na 75Mhz - myśle że nie będzie z tym problemów.
>Mogę zmienić także mnożnik na 3.5 jednak w mojej płycie głównej jest to
>powiązane ze zmianą napięcia na Dual Voltage (3.3 i 2.8 która jest
>zastrzeżona tylko dla MMX a ja mam procesor bez - ustawione Single Voltage
>3.3). Czy więc mogę zmienić napięcia bez ryzyka spalenia ???
Pytanie: czy zwykły pentium w ogóle pójdzie na dual-voltage? a może
jak płyta myśli, że w środku siedzi MMX, to nic nie ruszy?

A np. jak ustawiłbym sobie cpu type na K5 a wsadziłbym intelka, to by
zadziałało?

Jacek Fiok, Warszawa
e-mail: jfiok_at_kki.net.pl, jfiok_at_vlo.waw.pdi.net
Ulepszanie Win95 i inne formy rozrywki:
http://vlo.waw.pdi.net/~jfiok/