Re: Pytanie o Procesor (Cyrix MX) oraz drukarke laserowa.

Autor: Tałajczyk Piotr (piotr_ta_at_friko2.onet.pl)
Data: Wed 28 Jan 1998 - 19:49:32 MET

Łukasz Bajoński <lbajon_at_sgh.waw.pl> napisał(a) w artykule
<34d4bf87.4416891_at_news.icm.edu.pl>...

> Jeśli tylko moralnie to daruj sobie zmianę :->
> Lepiej zmieniać sprzęt z powodu rzeczywistych potrzeb ...

> IMHO zły.

przecież gostek nie powiedział do czego chce mieć szybszego proca. pod windozą
(przeciętne użytkowanie - Office, IExplorer, zabawa w grzebanie w systemie, itd)
taki cx chodzi wcale nie gorzej niż intel. oczywiście w momencie kiedy załadujesz
3DStudioMAX lub takiego powiedzmy Photoshopa jest widoczna pewna różnica
wynikająca z wolniejszego fpu.
nie każdy ma kieszenie wypchane kasą.

> Nie daje się podkręcać

ja tam widzę sens podkręcania proca tylko w jakichś rozsądnych granicach (tak na
marginesie to CX-y dają się trochę podkręcać)? ja mając ip166 i tak nie
podkręcił bym go więcej niż 208MHz a to z tego powodu, że nie chciałbym zeby
system mi "odlatywał". podkręcanie powyżej tej granicy jest wg mnie bez sensu.
tak po prostu uważam. no chyba, że ma się dobre komponety i dużo szczęścia.

> Jeśli rzeczywiście potrzebujesz lepszy procesor to wybierz P166MMX z
> porządną płytą główną zapewniającą 83 MHz, pozwoli to spokojnie
> podkręcić procka do 208 MHz - wtedy na 100% będzie szybszy od Cxa,
> przy zachowaniu pełnej kompatybilności jaką zapewnia Intel.

> j.w.

dlatego jest dobrą alternatywa dla ludzi nie mających kasy, a potrzebujących
dobrego kompa (oczywiście nie do gier, bo do gier dzisiaj to jest monster lub
jakiś inny 3DFX). dzisiaj nawet taki ip200MMX wymięka przy nowszych gierach.

--
pozdrowionka i dawaj też na pirva
email: piotr_ta_at_friko2.onet.pl