Re: Pytanie o Procesor (Cyrix MX) oraz drukarke laserowa.

Autor: Miroslav Goldberg (miroslav_at_usa.net)
Data: Thu 29 Jan 1998 - 07:02:09 MET

1.Ciekawa struktura cen, która podales.
Pewnie ktos ci daje wysoki rabat na tego CRYix'a.
Bo normalnie na Zachodzie AMD i Cyrix kosztuja ~ tyle samo.
Niepodkrecony Cx MMX napewno chodzi ok, na dobrej plycie.
Problemów z grzaniem tez juz pewnie nie ma.;-)
Ale od czasu gdy mam K6 200, komp mi sie nigdy nie zawiesza.
Fruwa jak wariat w porównaniu z Cyrix'em i z Intelem.
FPU w K6 ma byc wolniejsze od Intela, ale WinTune97 i Sandra SI,
twierdza, ze jest szybsze, a "Integer performance" K6 to rakieta.
Bench32 mówi, ze K6 FPU = Intel FPU.

2. Drukarek laserowych jest od groma, ale co HP to HP.
Jakosc i Szybkosc. Maja czasem promocyjne obnizki cen.

Miroslav