Re: Bios

Autor: Tałajczyk Piotr (piotr_ta_at_friko2.onet.pl)
Data: Wed 28 Jan 1998 - 19:49:30 MET

> 1. Wyslanie binaria to oczywiscie blad. NIE WOLNO tak robic.

no właśnie.

> 2. "Palantem" trzeba byc, by to sciagac. Ja sciagam najpierw naglowki,
> rozlaczam sie, zaznaczam co potrzeba i sciagam cale wiadomosci...

ja też mam za dużo wolnego czasu :)

> 3. Panowie co sciagaliscie ow program - MYSLENIE NIE BOLI i trzeba je
> czasem stosowac.

może jestem po świeżej przeinstalce systemu i nie zdąrzyłem ustawić filtrów?

> 4. Juz widze jak kazdy nowicjusz bierze sie najpierw za netykiete a
> potem do newsow. Popelni blad i zamiast kulturalnie poinformowac
> delikwenta co mozna, czego nie od razu bierzecie sie do inwektyw -
> kultury troche takze trzeba w zyciu liznac !

co to ja jestem "uswiadamiacz" co jest dobre, a co złe? zresztą człowiek
logicznie myślący zastanowi się czy można, czy nie można słać plik mający długość
120 kB na newsy nawet bez znajomości jakielkowiek netykiety.
tak na marginesie to w tym dniu byłem wkurzony. miałem denny dzień, i może to też
mój błąd, że wyskoczyłem od razu z "palantem". ale trudno wymagać ode mnie innej
reakcji biorąc pod uwagę, że system mi się kompletnie sypie, nie zdążyłem na
autobus do chaty, a co za tym idzie nie zdążyłem na spotkanie z kumplem w bardzo
ważnej sprawie (a dzisiaj już jest po ptakach), miałem nastepnego dnia 3 koła
(takie potężne i to z samymi świrami), a najgorsze jest to, że chciałem tego dnia
kupić ram i okazało się, że zdrożał o 40%. było jeszcze kilka mniej, czy bardziej
"drastycznych" wydarzeń w moim życiu tego dnia, ale zaoszczędzę ci tego. chyba
mnie zrozumiałeś?

--
pozdrowionka i dawaj też na pirva
email: piotr_ta_at_friko2.onet.pl