Re: Pytanie o Procesor (Cyrix MX) oraz drukarke laserowa.

Autor: Łukasz Bajoński (lbajon_at_sgh.waw.pl)
Data: Mon 26 Jan 1998 - 21:28:35 MET

mchrom_at_sgh.waw.pl (Michal H. Chrominski) napisał(a):

> 1.Zamierzam zmienic procesor, gdyz "stary" (K5-133) moralnie sie
> zestarzal. Moje pytanie: jaki procesor wybrac? A wlasciwie to juz

Jeśli tylko moralnie to daruj sobie zmianę :->
Lepiej zmieniać sprzęt z powodu rzeczywistych potrzeb ...

> prawie zdecydowalem sie na Cyrixa MX, tylko czy to dobry wybor. Jakie

IMHO zły.

> sa jego wady w porownaniu do AMD, czy iNTELA. Z tego co na razie wiem,

Nie daje się podkręcać

> to tylko tyle, ze K6 200, czy 233, jest taktowany zegarem 200MHz,
> 233MHz. Natomiast MX 200/233 taktowane jest 166MHz/188MHz.
> Prosze o rade.

Jeśli rzeczywiście potrzebujesz lepszy procesor to wybierz P166MMX z
porządną płytą główną zapewniającą 83 MHz, pozwoli to spokojnie
podkręcić procka do 208 MHz - wtedy na 100% będzie szybszy od Cxa,
przy zachowaniu pełnej kompatybilności jaką zapewnia Intel.

> Niebagatelna sprawa jest tu cena - Cyrix MX 233 kosztuje troche wiecej
> niz K6-166, mniej niz i166MMX, i mniej niz kakakolwiek 200tka.

j.w.

> 2. Zamierzam rowniez zmienic drukarke. Moj wybor padl na Oki4W, lub na

To ponoć straszne windziane badziewie.

> Panasonica KXP 6100/6300/6500. Co wybrac? Rowniez prosze o rade w tej

Kiedyś polecałem Panosoniki (mój ojciec ma P6150) ale niestety po
półtora roku używania zaczęła się psuć, żeby było śmieszniej servis
utrzymuje że zużył się "tylko" materiał eksploatacyjny jakim jest
bęben, tyle że ten "materiał" (oczywiście nie objęty gwarancją)
kosztuje >800 zł (tyle co 3/4 nowej drukarki) i był wymieniany w
październiku (od tego czasu drukarka wydrukowała może ze 3 ryzy ...)
Więc obecnie szczerze odradzam :(
Ostatnio mocno reklamują Kyocerę, sam bym chętnie posłuchał opinii
użytkowników ...

--
    _/         _/    _/    _/   _/     _/_/_/_/        Lukasz Bajonski
   _/         _/    _/    _/  _/      _/            ( lbajon_at_sgh.waw.pl )