Re: Nagrywarka Philips 2600 - i o co tu chodzi ?

Autor: Jan Rekorajski (jr211_at_zodiac2.mimuw.edu.pl)
Data: Tue 27 Jan 1998 - 02:33:51 MET

On 25 Jan 1998 14:26:33 +0100, Michal Zielinski <zielinski_at_ckzeto.com.pl> wrote:

>A mozesz polecic cos innego?
>
>Z nagrywarka przyszedl jakis Adaptec do nagrywania pakietowego.Ten to
>dopiero jest do dupy.

Jeśli masz Linuxa albo możesz wygospodarować 100Mb to IMHO najlepszym
wyjściem będzie jakaś mini-instalka Linuxa i programiki:
mkisofs, mkhybrid - do tworzenia obrazów CD; cdwrite, cdrecord - do
wypalania na płytach (jest też okienkowy interfejs do cdwrite - xcdroast).

No a jeśli "nie możesz"/"nie masz ochoty" na Linuxa to nie za bardzo
jestem ci w stanie pomóc :(, gdzieś tu na liście czytałem o porównaniu
programów do nagrywarek i zdaje mi się że o Esay CD i Gear(?) były pochlebne
opinie, poza tym widziałem jeszcze jakiś shareware za $500 z całą masą
opcji (nazwa chyba HYCD95) - niestety nie pamiętam URL-a, ale spróbuj
poszukać na Altaviście. (Uwaga: niezarejestrowany nagrywa tylko 5Mb)

HTH

>Pozdrowienia

Nawzajem :)

Janek

--
Jan Rekorajski | Come to think of it, there are already a million monkeys on a