Re: Nagrywarka Philips 2600 - i o co tu chodzi ?

Autor: Nick (nick23_at_friko2.onet.pl)
Data: Sun 25 Jan 1998 - 17:45:30 MET

Niestety.U mnie to samo.
> A my mamy taka na Polibudzie. Chodzi na WinOnCd 3.00.156 i strasznie
> kaszani plyty - zawisza sie w trakcie nagrywania , plyty audio nie
> dzadza sie odtwarzac itp
> I o co tu chodzi? :((((
Hmm.U mnie pod tym programem jeszce nigdy sie nagrywajka nie wiesila,przy
probach kopiowania cd-a troche sciezki byly pokaszanione.

Zastanawia mnie 1 rzecz-gdzie tkwi blad w kopiowaniu cd-a?
a)Znieksztalcena na sciezkach cd-a powstaja podczas ZGRYWANIA na hdd z
predkosci x2,x4,x6 ?
b)etap a) jest ok ale problem tkwi w NAGRYWANIU sciezek z HDD na plyte ( z
predkoscia >x1) ????
Ktos to sprawdzil?
prosze tez na priva.
Nick