Re: Pytanie o Procesor (Cyrix MX) oraz drukarke laserowa.

Autor: Jarek Hołowicki (titas_at_free.polbox.pl)
Data: Mon 26 Jan 1998 - 22:01:10 MET

Łukasz Bajoński napisał(a) w wiadomości:
<34d4bf87.4416891_at_news.icm.edu.pl>...

> [...]
>utrzymuje że zużył się "tylko" materiał eksploatacyjny jakim jest
>bęben, tyle że ten "materiał" (oczywiście nie objęty gwarancją)
>kosztuje >800 zł (tyle co 3/4 nowej drukarki) i był wymieniany w
>październiku (od tego czasu drukarka wydrukowała może ze 3 ryzy ...)
>Więc obecnie szczerze odradzam :(
>Ostatnio mocno reklamują Kyocerę, sam bym chętnie posłuchał opinii
>użytkowników ...

>--
> _/ _/ _/ _/ _/ _/_/_/_/ Lukasz Bajonski
> _/ _/ _/ _/ _/ _/ ( lbajon_at_sgh.waw.pl )
Economics )
http://akson.sgh.waw.pl/~lbajon

Polecam Cyrixa ja mam 6x86L PR-200+ i płytę z taktowaniem 75MHz to chodzi
miodzio tylko, że dobrze jest dołożyć mu odpowiednie narzędzie
optymalizacyjne uaktywniające jego cechy architektoniczne których nie ma
Pentium, to zwiększa jego wydajność np: SysEnhance Configuration Control po
za tym program ten emuluje przed Win95/NT Pentium z w/w dodatkami Cyrixa.
Gorąco polecam www.sysenhance.com