Re: TX - TXpro

Autor: Robert'Oz (ldzzn_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 26 Jan 1998 - 20:13:39 MET

TX Pro to produkt firmy Alladin do ktorego sie ona nie przyznaje.
Mozliwe ze jest to robione licencyjnie przez PC Chips.
(sa tez bodajze TX Pro+)
Tak w ogole to chipsety TX Pro (i podobne), a takze VX Pro, VX Pro+
i VX Pro II sa bardzo dziwne, bo nie przyznaje sie do nich oficjalnie
zadna firma. A sa calkiem niezle, jak na swoja cene.
TX Pro (Alladin), a takze VX Pro+ (czyli VIA) odpowidaja z grubsza
intelowskiemu TX'owi (ale nie maja ograniczenia rozmiaru cachowanej
pamieci).
Polecam VX Pro+. Jest to dokladnie to samo co VIA VPX97.
Ma UDMA, 83 MHz, 512KB Cache, SDRAM itd.
Kosztuje to okolo 170 zl w hurcie. Sa do nich takze sterowniki BusMaster.
Dzialaja calkiem przyzwoicie (oczywiscie jak na swoja cene)

Pozdrawiam
Robert'Oz
ldzzn_at_friko.onet.pl