Re: Internet w PTK

Autor: Paweł Paroń (pawelp_at_rodan.rodan.pl)
Data: Mon 19 Jan 1998 - 10:22:00 MET

On 18 Jan 1998 19:39:55 GMT, DA_none <danone_at_eleet.webmedia.pl> wrote:

>skoro nie potrafia napisac (albo zciagnac) prostego parsera do formularzy
>to co mowic o Internecie w kablu.
Zostawmy w spokoju parsery do formularzy. Gorzej, ze oni nawet nie potrafia
zrobic, zeby wszystkie programy bylo dobrze widac, to co tu mówic o
Internecie w ich kablach...
Poza tym osobiscie do nich w tej sprawie dzwonilem. Pan w telefonie
powiedzial mi, zebym o tym zapomnial, musieliby wymienic wlasciwie wszystkie
instalacje.

>ale moze ja tylko marudze .. Natomias Aster juz zbiera chetnych na
>instalacje Internetu w swojej sieci. chyba jednak trzba sie bedzie przepiac
Tak, tylko jak sie przepiac, jak w promieniu ilus tam km jest tylko PTK?

Pawel