Re: Internet w PTK

Autor: DA_none (danone_at_eleet.webmedia.pl)
Data: Sun 18 Jan 1998 - 20:39:55 MET

In pl.comp.networking Krzysztof Maus <grey_at_priv.onet.pl> wrote:

> Na stronie PTK : www.ptk.com.pl (po prawej stronie na dole, taka ikona z
> komputerem na sznurku, bardzo "zachecajaca", pojawila sie ankieta,
> w ktorej pytaja sie abonentow i nie tylko abonentow
> czy sa zainteresowani dostepem do Internetu za posrednictwem
> sieci telewizji kablowej.
heeh zeby sie strona tak wolno nei ladowala to bym nigdy do tej
ankiety nie trafil .. :)
> Ludzie !!!!
> Odpowiedzcie na ta ankiete nawet jezeli nie jestescie ich abonentami.
> Mimo, ze PTK robi wszystko zeby nic nie robic !!!
> O tej ankiecie nigdzie nie informowali - mogli to zrobic na swoim kanale
> informacyjnym ale widac maja wazniejsze sprawy na glowie, mogli to
> wydrukowac w Telemozaice ale tez im sie nie chce.
a co to ta telemozaika ??

> Jak na ta ankiete odpowie wiecej ludzi to moze sie wreszcie rusza !!!

ja sie zglosilem ale widzac jak te strony sa robione to chyba ten Internet
nie bedzie w krotkum czasie
pomijajac juz :

to zostaje nam jeszce :
<form action="http://www.i.net.au/cgi-bin/mailform.exe" method="POST">
                               ^^
mail form przez Australie .. czemu tak blizko oni naprawde robia wszystko zeby
sie tam nikt nie zarejstrowal
skoro nie potrafia napisac (albo zciagnac) prostego parsera do formularzy
to co mowic o Internecie w kablu.
ale moze ja tylko marudze .. Natomias Aster juz zbiera chetnych na
instalacje Internetu w swojej sieci. chyba jednak trzba sie bedzie przepiac

pozdrawiam

DA_none