Re: Bardzo duża prośba o pomoc! (tablica alokacji FAT)

Autor: Robert Kowalski (funky_at_friko3.onet.pl)
Data: Mon 19 Jan 1998 - 11:49:46 MET

Zając napisał(a) w wiadomości: <01bd0e09$8e3e8b40$5796ccc2_at_hare>...

>Poszukuję osoby znającej się bardzo dobrze na dyskach. Zakupiłem nowy
>dysk Segate 2.5GB. Po podzieleniu na partycje, formatowaniu, w scandiscu
>wychodzi błąd:
>"Ten dysk zawiera jedną lub więcej kopii zapasowych pliku tablicy alokacji
>FAT .Kopie powinny być identyczne, ale nie są." Wychodzi to przy każdym
>uruchomieniu scandiscu, naprawia i nic.Co z tym zrobić próbowałem prawie
>wszystkiego...
>Proszę o pomoc
>
>Pozdrawiam (o:B

Kumpel miał dokładnie to samo i co najdziwniejsze objawy te ustąpiły po tym
jak mu zrobiłem multiconfig, i wyłączyłem BootGUI (MSDOS.SYS => bootgui=0) a
windows jest odpalane przez komendę win.
Nie bardzo mogę się dopatrzyć związku ale tak to wygląda, może Windows
uruchamiane z bootgui=1 podczas wyłączania się coś miesza na dysku???????

Pozdrówka
Robert Kowalski
funky_at_priv3.onet.pl
ICQ UIN: 7112656