Re: Internet w PTK

Autor: Rutek (0002_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 19 Jan 1998 - 16:05:54 MET

> Gorzej, ze oni nawet nie potrafia
>zrobic, zeby wszystkie programy bylo dobrze widac, to co tu mówic o
>Internecie w ich kablach...

Moge Ciebie pocieszyc, ze W-wie tez jest dziadowski odbior niektorych
programow, przynajmniej na Tarchominie.

>Poza tym osobiscie do nich w tej sprawie dzwonilem. Pan w telefonie
>powiedzial mi, zebym o tym zapomnial, musieliby wymienic wlasciwie
wszystkie
>instalacje.

>Tak, tylko jak sie przepiac, jak w promieniu ilus tam km jest tylko
PTK?

Ale moze sporo inernautow jest w okolicy ? Skrzyknac sie i zrzucic sie
na siec z laczem stalym.
U mnie w bloku predzej mozna sie skrzyknac na belta, ale na szczescie
jest tez AC.

Rutek

PS Z drugiej strony glupio by bylo wywalic kase na interek osiedlowy, a
za kilka miesiecy by byl w PTK
     Ale to raczaj nie mozliwe.