Re: Jaki system operacyjny? - o zlodziejstwie

Autor: Krzysztof Markowski (kmarkow_at_polbox.com)
Data: Sun 18 Jan 1998 - 14:37:26 MET

Thom wrote:

> Bo mlodziez powinna sie chyba rozwijac - a daruj na Win 95 to raczej
> mozna rozwinac nerwice jak sie te niebieskie ekrany zbyt czesto
> oglada.

Panowie, bez przesady. Ekrany sie oglada gdy sa ku temu powody. Nie ma
skutku bez przyczyny.

> Linux jest OK. Tam trzeba przynajmniej MYSLEC. A nie jak pod Windowsem
>
> 95. Kliknij tam, kliknij tu - jak cos nie chodzi to pewnie cos nie
> wspolpracuje ze soba - sorry. Moze w nastepnej wersji to poprawimy.

Tak, jak mam cos pilnego do zrobienia to chcialbym to zrobic jak
najszybciej a nie zastanawiac sie jeszcze na skladnia polecenia ...
Ludzkosc sie rozwija i dazy do jak najwiekszego uproszczenia
wykonywanych czynnosci, czyz nie na tym polega ewolucja ???

> - Mamo tato. Kupilem Windowsa NT z Officem 97 Proffesional !!
> Okazyjnie
> - Wspaniale synku
> - A tego hmmm dajcie mi na chleb

- Mamo tato. Zgralem sobie od sasiada Windowsa NT z Officem 97
Proffesional !!
Okazyjnie
- Wspaniale synku, to skocz teraz po chlebek i buleczki na sniadanie ...
:-)

--
Krzysztof Markowski * kmarkow_at_polbox.com * ZieLoNy