Re: Jaki system operacyjny? - o zlodziejstwie

Autor: Thom (thom_at_infonet.wroc.pl)
Data: Mon 19 Jan 1998 - 18:45:30 MET

On 18 Jan 1998 15:31:54 +0100, kmarkow_at_polbox.com (Krzysztof
Markowski) wrote:

>Panowie, bez przesady. Ekrany sie oglada gdy sa ku temu powody. Nie ma
>skutku bez przyczyny.

Ale znalezc czasem ta przyczyne ... Ale najbardziej wqrza to, ze tylko
Win95 ma jakies odbicia. Dlaczego inne systemy na tym samym sprzecie
potrafia pracowac stabilnie ? No chyba maja przyczyne co ? ;-) Powinny
sie wieszac jak wykryja Win95 na tej samej partycji ;-)

>Tak, jak mam cos pilnego do zrobienia to chcialbym to zrobic jak
>najszybciej a nie zastanawiac sie jeszcze na skladnia polecenia ...
>Ludzkosc sie rozwija i dazy do jak najwiekszego uproszczenia
>wykonywanych czynnosci, czyz nie na tym polega ewolucja ???

To jesli ewolucja bedzie pod patronatem M$ to niezle bedzie ta
ludzkosc wygladala .....
- swietnie rozwiniete dlonie oraz nadgarstki (to od machania myszka)
- malutki mozg (narzady nie uzywane zanikaja)
- daleko posunieta nerwica (od czestego ogladania koloru niebieskiego)

>- Mamo tato. Zgralem sobie od sasiada Windowsa NT z Officem 97
>Proffesional !!
>Okazyjnie
>- Wspaniale synku, to skocz teraz po chlebek i buleczki na sniadanie ...
>:-)

A no widzisz ;-) Przynajmniej mialbym za co kupic te buleczki ;-)
Jesli mial bym kase zaoszczedzona za oryginal to nawet jakas wedline
by sie kupilo :-)

| Tomasz "Thom" Matuszewski ; thom_at_infonet.wroc.pl ; IRC: |thom| |
| ICQ UIN: 2864945 ; WWW Pager: http://wwp.mirabilis.com/2864945 |
| PGP Key at public servers ; SMS: +48602215044_at_text.plusgsm.pl |
| tel. +48(32)6156-243 , +48(32)7151680 / mobile +48(602)215-044 |