Re: Jaki system operacyjny? - o zlodziejstwie

Autor: chmiel_at_ibmer.waw.pl
Data: Tue 20 Jan 1998 - 08:50:59 MET

On 1998-01-18 kmarkow_at_polbox.com(KrzysztofMarkowski) said:
>poprawimy. Tak, jak mam cos pilnego do zrobienia to chcialbym to
>zrobic jak najszybciej a nie zastanawiac sie jeszcze na skladnia
>polecenia ... Ludzkosc sie rozwija i dazy do jak najwiekszego
>uproszczenia wykonywanych czynnosci, czyz nie na tym polega

Czesciowo sie moge z Toba zgodzic bo
tez dopiero zaczynam poznawac AIX ale
przypominam sobie, ze jak poznawalem DOS to
mialem jeszcze mniej wiedzy ogolnej
o systemach i jakos poznalem go dosc
dobrze. Licencjonowane UNIX'y
zaczynaja miec specjalne programy
ulatwiajace zarzadzanie systemem (SMIT)
(ADMINTOOL) i nie jest to juz taka
meczarnia jak kiedys. Poza tym jak chcesz
cos robic to musisz znac program, ktory
do tego sluzy a nie system na ktorym to
bedzie dzialac. Konfiguracja jest sprawa
jednorazowa a pracowac mozesz do woli
nie troszczac sie o calosc swojej pracy
bo pewnosc, ze nie zniknie jest wielokrotnie
wyzsza niz pod W95.
Ewolucja na szczescie nie na tym polega
bo gdyby na tym polegala to mielibysmy
kwadratowe kola i krzywe palki i mieszkalibysmy
w dziurach w ziemi.
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

Email:chmiel_at_ibmer.waw.pl
fax:UNIPROJEKT 48-22-673-11-67

Backup not found Abort,Retry,Ignore,Hangup?

Net-Tamer V 1.09 - Test Drive