Re: Jaki system operacyjny? - o zlodziejstwie

Autor: Thom (thom_at_infonet.wroc.pl)
Data: Fri 16 Jan 1998 - 17:08:52 MET

On 15 Jan 1998 22:14:23 GMT, "Jacek Żoch" <zoch_at_free.polbox.pl> wrote:

>Thom <thom_at_infonet.wroc.pl> napisał(a) w artykule
><34bcf1db.4238204_at_news.lublin.pl>...

>Ja juz ponasd 2 lata....Wiele firm takze. Wiec dlaczego nie mlodziez ?

Bo mlodziez powinna sie chyba rozwijac - a daruj na Win 95 to raczej
mozna rozwinac nerwice jak sie te niebieskie ekrany zbyt czesto
oglada.

>Wielu ludzi meczy sie z jakim badziwiem np. Linuxem, OS/2 bardzo dlugo
>zanim zmieni go na cos sensownego ( np. znany chyba wszystkim tutaj
>Grzegorz Szyszlo ).

Linux jest OK. Tam trzeba przynajmniej MYSLEC. A nie jak pod Windowsem
95. Kliknij tam, kliknij tu - jak cos nie chodzi to pewnie cos nie
wspolpracuje ze soba - sorry. Moze w nastepnej wersji to poprawimy.

>A dlaczego by mialo sie je do tego porownywac ? Ceny musza byc wszedzie
>podobne, bo dlaczego mialo by byc inaczej. Przypominac, ze tzw. "realny
>socjalizm" skonczyl sie w 1989

Ceny wszedzie musza byc podobne - szkoda, ze jeszcze zarobki nie sa
podobne.

>A za co kupic ksiazki, komputer i inne rzeczy ?. Moze dadza rodzice, moze
>trzeba troche popracowac ?

Oczywiscie.
- Mamo tato. Kupilem Windowsa NT z Officem 97 Proffesional !!
Okazyjnie
- Wspaniale synku
- A tego hmmm dajcie mi na chleb

Jestem studentem (informatyki zreszta). Na studia trzeba czasem sie
przygotowac. Ale np. potrzebuje potrenowac Pascala. Czy mam od razu
kupowac oryginala, z ktorego bede przez rok korzystal ? Z innego
przedmiotu jakis inny program (jakies Statgrafy i Easy Case) - to co
same oryginaly z ktorych bede gora rok korzystal ?

| Tomasz "Thom" Matuszewski ; thom_at_infonet.wroc.pl ; IRC: thom |
| ICQ UIN: 2864945 ; WWW Pager: http://wwp.mirabilis.com/2864945 |
| PGP Key at public servers ; SMS: +48602215044_at_text.plusgsm.pl |
| tel. +48(32)6156-243 , +48(32)7151680 / mobile +48(602)215-044 |