Zgrywanie plyt CD za pomoca karty dzwiekowej

Autor: Kazimierz Debski (kazdeb_at_chemia.pk.edu.pl)
Data: Fri 16 Jan 1998 - 09:15:22 MET

Witam,

Moj CD-ROM (Acer 655A 5x) nie pozwala na czytanie sciezek dziwekowych z plyt
CD. Posiadam jednak karte dzwiekowa (SB 32) i przyszedl mi do glowy pewien
pomysl. Mianowicie, moglbym nagrywac plyty jako WAV-y poprzez karte i
oprogramowanie do niej. Nurtje mnie tylko jedno pytanie: czy temu procederowi
towarzyszy utrata jakosci a o ile tak to jaka?

Kazek