Re: Zgrywanie plyt CD za pomoca karty dzwiekowej

Autor: Pawel Tadejko (ptad_at_box.zetobi.com.pl)
Data: Fri 16 Jan 1998 - 14:23:44 MET

> oprogramowanie do niej. Nurtje mnie tylko jedno pytanie: czy temu
procederowi
> towarzyszy utrata jakosci a o ile tak to jaka?
>
> Przy dobrym samplerze/resamplerze karty dzwiekowej, i poprawnym
ustawieniu pozimu
>samlowanego dzwieku(bardzo wazne) roznica powinna byc pomijalnie mala.

nie wiem co masz na mysli mowiac "dobrym", ale na pewno nie chodzi
tu o karty muzyczne typu SB AWE64 czy Gravis MAX

Troche interesowalem sie przetwarzaniem dzwieku swego czasu
sredniej jakosci przetwornik A/C kosztuje srednio 2x wiecej niz
taka karta, nie wspominajac o beznadziejnych wzmacniaczach

pTad