Re: Drukarki HP - ostrzezenie

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Tue 13 Jan 1998 - 13:55:37 MET

ladzk_at_ite.waw.pl (Dariusz K. Ladziak) writes:

> Normalnie. Albo jawna postac skryptu, albo program na interpreter
> zwykle funkcjonujacy w danym systemie (niech to bedzie np. qbasic), w
> kazdym razie kod jawny wykonywany przez MOJE narzedzie. A listing do
> reki poprosze i poczytam co robi zanim go odpalimy... bo inaczej to
> panowie z BSA wypisza na karteczce nazwy plikow i sygnaturki
> wewnetrzne ktorych szukamy, po czym WYJDA ZA DRZWI! A kontrole
> prowadzil bedzie FUNKCJONARIUSZ. Koniec, kropka. I pod moim stalym
> nadzorem...

Ale nie, ja sie przeciez nie znam na ich skryptach - zreszta co mnie one
obchodza. Chcialbym tylko dostac odpowiednie odszkodowanie, jesli
przypadkiem podczas dzialan BSA moja wlasnosc zostalaby zniszczona
(a przeciez wiadomo, ze tak by na pewno bylo - po udostepnieniu im
sprzetu wszystko byloby ok - nawet moglbym pokazac katalogi zawierajace
bardzo wazne i kosztowne dane dla mojego klienta - a po uruchomieniu
przez nich dowolnego programu ten ich program skasowalby zawartosc
calego dysku). A klient by za 10 minut przyszedl po dane...

Wlasciwie, to moze nawet bym na cos takiego poszedl, tylko komputer
trzeba odpowiednio ustawic.

BTW: rozumiem, ze podczas takiej rewizji, to moge miec swiadkow
w dowolnej ilosci? Zeby potem nie wyszlo, ze to ja te dane zniszczylem.

BTW: oczywiscie nie mialbym zadnych powiazan z klientem.

> Ano moga, maja prawo! A nakaz wydawany jest na podstawie UZASADNIONYCH
> PODEJRZEN! I ciekawe kiedy BSA bedzie mialo pierwszy proces o
> pomowienie - wszak jesli uzyskaja nakaz przeszukania komputrow i g...o
> znajda, to ewidentnie pomowili firme o dzialanie niezgodne z prawem! A
> za to sie czasami straszne pieniadze placi...

Co mnie tam pomowienie - wazne jest odszkodowanie. Podejrzenia moge
sam dostarczyc.

--
Krzysztof Halasa