Re: Jaki system operacyjny? - o zlodziejstwie

Autor: EugenTaranov (pysionasz_at_vossnet.de)
Data: Tue 13 Jan 1998 - 11:00:41 MET

Paweł Paroń <pawelp_at_rodan.rodan.pl> schrieb im Beitrag
<slrn6bmgn5.9ia.pawelp_at_rodan.rodan.pl>...

> Mnie tez nie stac. Jezdze tramwajem.

> A czy ja gdzies powiedzialem, ze to nie jest zlodziejstwo? Jest, jak
> najbardziej. Ilu Twoich znajomych kupuje programy? A jak czesto nazywasz
ich
> zlodziejami?
>
> Czemu nikt z tych "M$ doradców" nie mówi przy okazji ile kosztuja
kolorowe
> smieci owej firmy? Dla ciekawskich:
> NT 4.0 Wks: jakies 1300PLN (+VAT)
> Office 97 Standard: okolo 2000PLN (+VAT)
> (ceny z konca 97, pewnie wiele sie nie zmienily)

> [...]

Hi,
no i po co znow zaczynac ten bzdurna dyskusje?
To bylo juz tyle razy walkowane! Kazda strona ma racje, a od piractwa
M$ nie bedzie zbyt biedne, tym bardziej nie zbankrutuje. Niech lepiej
zwalczaja te wielkie firmy, co kupuja licenzje na jedno stanowisko, a
instaluja software na 100 komputerach.
I nie trzeba tutaj zadnej moralnosci kogokolwiek uczyc - kazdy postepuje
wedlug wlasnego sumienia. albo portmonetki.

--
Eugeniusz
eugen.taranov_at_muc.cablesurf.de