Re: Jaki system operacyjny? - o zlodziejstwie

Autor: Paweł Paroń (pawelp_at_rodan.rodan.pl)
Data: Tue 13 Jan 1998 - 13:09:03 MET

On 13 Jan 1998 10:00:41 GMT, "EugenTaranov" <pysionasz_at_vossnet.de> wrote:

>Hi,
>no i po co znow zaczynac ten bzdurna dyskusje?
>To bylo juz tyle razy walkowane! Kazda strona ma racje, a od piractwa
>M$ nie bedzie zbyt biedne, tym bardziej nie zbankrutuje. Niech lepiej
>zwalczaja te wielkie firmy, co kupuja licenzje na jedno stanowisko, a
>instaluja software na 100 komputerach.
>I nie trzeba tutaj zadnej moralnosci kogokolwiek uczyc - kazdy postepuje
>wedlug wlasnego sumienia. albo portmonetki.

Wiem, ze to bzdurna dyskusja i nie na te grupe, ale wkurzaja mnie tacy, co
na pytanie o system i oprogramowanie na domowy komputer mówia "NT+M$
Office" (domyslnie "skopiuj, czyli ukradnij", bo przeciez nie "idz do sklepu
i kup za 40mln"). A potem sie oburzaja, jak im sie to wytknie.

Moze cd. na pl.comp.os.advocacy?

Pawel