Re: Jaki system operacyjny? - o zlodziejstwie

Autor: Paweł Paroń (pawelp_at_rodan.rodan.pl)
Data: Tue 13 Jan 1998 - 10:26:26 MET

On 12 Jan 1998 23:09:35 GMT, "Jacek Żoch" <zoch_at_free.polbox.pl> wrote:
>Paweł Paroń <pawelp_at_gniewko.rodan.pl> napisał(a) w artykule

>przecietnych
>nie
>bzdety,
>
>Nie stac ich rowniez czesto na samochody, ktorymi jezdza i co ma z tego
>wynikac.
Mnie tez nie stac. Jezdze tramwajem.

>Zlodziejstwo to zlodziejstwo.

A czy ja gdzies powiedzialem, ze to nie jest zlodziejstwo? Jest, jak
najbardziej. Ilu Twoich znajomych kupuje programy? A jak czesto nazywasz ich
zlodziejami?

Czemu nikt z tych "M$ doradców" nie mówi przy okazji ile kosztuja kolorowe
smieci owej firmy? Dla ciekawskich:
NT 4.0 Wks: jakies 1300PLN (+VAT)
Office 97 Standard: okolo 2000PLN (+VAT)
(ceny z konca 97, pewnie wiele sie nie zmienily)

Czyli proponowany mlodziezy "zestaw" to na poczatek jakies 4000PLN. I teraz
mala ankieta: kto jest sklonny tyle zaplacic?

Pawel

ps. W tajemnicy moge Ci sie przyznac, ze nie zaplacilem ani zlotówki za
zaden z programów, które mam na swoich 2 twardzielach.