Re: Pytanie odnosnie sprzetu

Autor: Łukasz Bajoński (lbajon_at_sgh.waw.pl)
Data: Mon 12 Jan 1998 - 21:13:45 MET

Michal Jelinski <mmiki_at_zeus.polsl.gliwice.pl> napisał(a):

> Raczej polecalbym 166... Zbyt duza roznica w cenie

Zwłaszcza że "okazyjna" 200 może się okazać szlifem.

> albo drozszy asus... wszystko zalezy od funduszy.

Tylko po co płacić więcej, nic więcej nie dostając ?

> Osobiscie nie polecalbym NT jako workstation. Dobrze skonfigurowana 95
> bedzie chodzic szybciej.

Ale niekoniecznie wydajniej, jeśli się weźmie pod uwagę zwisy W95 ;)

> To trzeba posiedziec i skonfigurowac windoze jak nalezy, ewentualnie
> wymienic wadliwe komponenty... Tak zksiezyca na pewno nie pada. U mnie
> chodzi przyzwoicie (tfu tfu i odpukac)

W W95 nie za bardzo jest co konfigurować :(
A padać niestety pada i to w najgłupszych momentach ...
U mnie np (mam W95 na drugim dysku) zdarza się że pod w95 siada
klawiatura, po prostu nie działa, pod NT to nie występuje ...

--
    _/         _/    _/    _/   _/     _/_/_/_/        Lukasz Bajonski
   _/         _/    _/    _/  _/      _/            ( lbajon_at_sgh.waw.pl )